Friday 21 February 2014

tanda-tanda kehamilan

hah? tetibe pulak tajuk tanda2 kehamilan kan.. hahaha

entah kenapa tetiba teringat pengalaman masa belum tahu hana dah ada dalam perut.. :)

lepas kahwin je semua orang mestilah nak mengandung kan? cuma berbeza rezeki Tuhan nak bagi cepat atau lambat je.. alhamdulillah, sangat cepat Allah nak bagi rezeki hana pada kami.. in fact rasenye kahwin2 terus mengandung.. alhamdulillah.. hehehe masa tu sedia tu memangla bersedia cuma unexpected.. tak sangka begitu awal.. meh nak kongsi sikit tanda-tanda yang aku alami sebelum aku betul2 tahu aku mengandung..

firstly mimpi.. mimpi mengarut.. seingat aku ada 2 kali aku mimpi mengarut.. pertama sekali mimpi ular.. tapi mimpi ni aku tak berapa nak ingat sangat..  tapi yang aku ingat aku mimpi muka aku tumbuh jerawat.. besarr.. aku dapat bayangkan lagi cemana jerawat tu kat muka aku.. besarrrr.. seketul kat pipi belah kiri bawah sikit.. haha

kedua letih.. memang badan aku letih semacam.. rasa tak bermaya sangat.. kat opis aku tidur.. selalu balik kerje awal.. ada dua hari aku tak datang kerje sebab tak larat..

then rasa mual.. rasa mual ni betul2 datang waktu suami aku nak bawak pegi klinik.. ngam2 plak kan time tu.. dan2 suami aku ingat aku mengandung.. tapi die tak cakapla kat aku, takut bukan pulak.. dah disahkan baru die cerita.. hehe..

terbayang lagi muka suami aku waktu dia cakap aku mengandung.. :)

sekian sahaja cerita aku pada hari ini.. :)

dan kepada yang belum dikurniakan rezeki anak, nasihat aku bersabarlah.. banyakkan berdoa.. dan berusaha.. boleh contact aku kalau nak cuba set kehamilan Shaklee.. mana nak tahu rezeki korang dengan Shaklee.. contact je ye.. :)

email : musalmahn@gmail.com
whatsapp : 013 3444633

salah satu usaha untuk hamil


No comments:

Post a Comment