Sunday 9 February 2014

how i met shaklee


how i met shaklee? cewaahh.. macamla shaklee tu 'someone' pulak.. hehe

tapi ini serious la korang.. nak cerita ni macam mana aku jumpa shaklee ni..

actually, saat pertama bertentang mata dengan shaklee ni masa hana dalam perut lagi.. biasalah tengah mengandung.. semua nak di googlenye.. makanan tambahan untuk ibu mengandung.. makanan untuk ibu yang kurang darah semasa mengandung.. cara untuk bagi kulit baby cantik.. supplement untuk ibu mengandung.. pengalaman beranak.. hahaha.. eh korang pon sama kan? kan? kan? senang kata googlelah kawan baik kita semasa mengandung.. kan?? heehee bila google yang last tu.. haa amik ko.. macam2 pengalaman orang beranak kita boleh tahu.. yang senang.. yang susah.. yang sekejap.. yang lama.. bagus betul ibu2 yang sudi share pengalaman beharga tu.. at least dapat jugaklah gambaran.. siap detail lagi tu.. hehehe.. kalau nak tanya kat mak kita entah ingat entah tak.. kalau ingat pon kot nak cerita ke tak pada kita kan? lagipun malu lah nak tanya ngan mak.. hehe.. akulah.. korang aku taktau.. 

so kiranya masa tulah aku berkenalan dengan shaklee.. hampir kesemua penggooglelan aku berkaitan dengan ubat atau supplement atau makanan tambahan mesti dapat result yang berkaitan dengan shaklee.. banyak pulak tu.. sebelum tu seriously aku tak pernah dengar pon shaklee tu.. serious.. betull.. mula2 dengar ingatkan produk malaysia.. sebab nama tak komersial langsung.. shaklee.. what? shaklee?? tak terbuka langsung hati aku nak berkenalan dengan lebih lanjut pasal si shaklee ni dek nama yang tidak internasional itu.. haha.. sukati aku je..

then bila aku nak cari set berpantang, aku google set berpantang pilihan pon ada kaluar result si shaklee ni.. apa namenye shaklee ni.. berpantang pon die ade jugak.. ramai pulak tu blogger2 yang berpantang dengan si shaklee ni.. review pon bagus2 pulak tuhh..aku pon lepas baca 5 6 reviews pasal shaklee ni, mulalah hatiku terpaut.. ecececeee.. :) plus dia ni ibarat jamu moden... pil2 je.. takde serbuk akar kayu bagai yang pahit seperti hempedu tu.. haa kau.. tadi kata nama tak komersial la.. tak internasional la.. ni kata moden pulak.. apa daaa.. tak kenal maka tak tau uolllsss.. ;)

benar bagai yang dikata.. benar bagai yang dicerita.. benar bagai yang dibaca.. benar bagai yang dicoretkan oleh bloggers.. memang terbaiklah berpantang dengan shaklee ni.. memang tak menyesal langsung.. hehe.. masa nilah aku mula jatuh chenta dengan shaklee.. dan aku nak ajak korang semua untuk turut jatuh chenta dengan shaklee jugak.. 

tak kenal maka tak chenta.. sapa nak jatuh chenta kena kenal dulu.. meh aku jadi orang tengah.. baeekkk punya aku adjustkan.. hehehe

ala.. takmola malu2.. kalau malu melepas..

whatsapp je ke aku 013 3444633
atau email musalmahn@gmail.com

:)

No comments:

Post a Comment