Monday 27 January 2014

hadiah terbaik buat ibu mertua



Selamat ulang tahun ke-2 pertunangan wahai encik suami... :D

aikk?? takde kene mengene.. haha.. harini bersamaa 28 januari merupakan tarik kami suami isteri diikat dengan ikatan pertunangan.. 2 tahun yang lepas.. juga merupakan tarikh lahir ibu mertuaku.. selamat hari jadi emak.. :)))

2 tahun yg lepas, emakku ni dah terima hadiah yang paling sepesel.... bakal menantu.. ecehh.. haha.. tahun lepas pulak aku dan suami bagi hadiah kain pasang.. tahun ni nak bagi apa pulak ehh.. ada idea tak??

tanya suami?? huhh.. serupa tak payah tanya.. dia tak tau.. ikut aku je.. jadi penatlah otak aku ni berfikir nak bagi apa pulak tahun ni.. takkan nak bagi kain lagi.. alaaa tak bestnyee.. kain yang bagi tahun lepas pon time raye baru mak pergi tempah buat baju.. nak bagi handbag mak aku tu bukan jenis berjalan sangat nak usung handbag.. handbag yang ada pon jarang pakai.. perfume? make up? tak sesuaiiii... nak belanja makan?? itu sudah semestinya.. part tu suami yang uruskan.. so setel.. takkan nak bagi peluk cium je iye tak?? time birthday mak aku, pandai pulak aku belikan macam2.. ini tidak adil!! hahaha

setelah difikir punya fikir punya fikir.. tetiba.. bling!! haaaa.. apa kata aku bagi mak kesihatan yang baik.. rasenya tiada apa yang lebih penting daripada kesihatan yang baik.. bila mak sihat, mak gembira.. bila mak gembira, anak2 pon gembira.. bila anak-anaknya gembira, menantunye pon turut gembira.. wawawa

bagi kesihatan yang baik?? ko biar betul sal?? mabuk ke ko??
rileks brader brader rileks.... haha.. maksudnya, sebagai menantu ni, kita sentiasalah berdoa semoga ibu mertua kita ni diberikan kesihatan yang baik.. dijauahkan dari penyakit.. dipanjangkan umur.. ingat mak mertua dalam doamu slogannya.. haha siap ada slogan..

doa je? tanpa usaha?? banyak cantikk.. ehh.. banyak la.. haha.. usahanya, aku nak hadiahkan emakku ini supplement.. sesuai dengan umur dia sekarang yang dah masuk 52 tahun arini.. kesihatan patut diberikan perhatian yang lebih.. sweet 52 mak.. :) supplement tentunya daripada Shaklee!!

meh tengok supplement apa yang sesuai untuk mak aku dan mak korang jugak.. :)

1. Advance Joint Health Tablet (AJHT)



AJHT ni antara produk Shaklee yang mendapat permintaan tertinggi.. khusus untuk memulihkan kecederaan serta menguatkan sendi.. bukan dikalangan orang dah berusia je tau, orang yang aktif bersukan pon ramai yang ambil AJHT ni.. terutama sekali pemain bola.. ni kene suruh laki aku ambik jugak ni.. :)

2.  Ostematrix
Semua orang tahu kalsium diperlukan untuk pembentukan tulang.. tapi korang tau tak magnesium juga diperlukan untuk membantu penyerapan kalsium?? ramai orang ambil pil kalsium tapi tiada perubahan pada kesihatan mereka.. inilah puncanya.. so presenting ostematrix dengan tagline bukan sekadar kalsium.. hehehe.. selain menguatkan gigi dan tulang serta mencegah penyakit osteoporosis, ostematrix juga boleh melegakan kekejangan dan kebas-kebas, mengurangkan tekanan darah dan stress serta mengurangkan period pain. orang yang selalu kene gastrik pon disyorkan ambil ostematrix ni.. bukan 2 in 1 da.. ni dah many in 1.. ini sudah bagussss... :)

3. Omega Guard

Omega guard ni pon bagus untuk orang yang dah berumur terutama yang ada darah tinggi.. tapi bukn orang tua je tau, budak-budak pon disyorkan ambil omega guard untuk perkembangan otaknya.. orang yang nak kurus pon boleh ambil omega guard untuk pembakaran lemak yg lebih efisyen.. senang cita omega untuk semua.. hahaha tag line lagi.. ;) tapi yang paling bestnye kak esah.. omega guard Shaklee ni mengandungi lebih daripada 85% omega 3.. ce korang cek omega 3 dalam pil2 jenama lain.. i jamin Shaklee paling tinggi.. sebab itu paling laris yawww..

4. VIVIX

ini barng baik.. ini barang baik.. (sila nyanyi macam dalam karot komedia) haha.. Ini merupakan inovasi terbaru daripada Shaklee.. the best among the best kate mak aku.. hikhik.. yang ni memang untuk semua.. untuk luaran dan dalam.. untuk sihat dan cantik.. untuk perokok.. semualah.. menyokong kesihatan otak, sendi, kardivaskular, jantung, dan imunisasi.. ada juga perlindungan antioksidan.. senang cita vivix untuk kesihatan menyeluruh.. ayu raudhah pon amik vivix u ollllsss.. haa sape yang nak suami ensem cam zaquan adha, bolehla amik vivix.. tuah ayu raudhah kita dah nampak, tuah anda siapa tahu.. ceeewaaahhh..

5. Vit. B complex, ESP dan lain-lain..

hahahaha.. senang cite Shaklee ni memang merupakan solusi kesihatan anda.. cakap je nak apa.. semua ada.. aku listkan 4 je sebab ni pon dah pening taktau nak pilih yang mana satu.. bagi semua?? insyaAllah.. doakan aku kaya.. jiran sebelah sakit pon akan ku bantu sedaya upaya.. aminnn.. :)

yang mana aku nak bagi mak aku tu?? errmmm korang rase?? ;P

selamat ulangtahun pertunangan yang kedua suamiku.. :)
haha sempat lagi tu..


eh korang, tak payahla google mana nak beli Shaklee.. meh beli je ngan aku.. :) harga kawan-kawan punya.. hoo liaoo.. haha pm/sms/whatsapp sahaja ke 013 3444 633.. kita sembang-sembang dulu.. :)

nak tau apa hadiah aku kasi pada mak mertuaku dan kisah beliau dengan hadiahnya? boleh baca sini.. :) kisah ibu mertuaku dan hadiahnya


***********************************


ingin mendapatkan supplement yang sesuai dengan anda seisi keluarga?
hubungi saya :

Musalmah Nasardin
SID 1105503
013-3444633 / 013-6554633
musalmahn@gmail.com
fb page : Kedai Ubat Anda

No comments:

Post a Comment