Wednesday 12 March 2014

ibu mertuaku dan hadiahnya

kawan2.. ingat tak dulu aku ada share pasal hadiah apa nak kasi ibu mertua sempena birthday dia?? tak ingat lettewww.. menyampah i taw.. hahaha kidding..

so.. setelah mengambil kira semua aspek, akhirnya aku hadiahkan mak mertuaku ostematrix! reason utama aku hadiahkan beliau ostematrix adalah sebab mak mertua aku ni selalu mengadu sengal2 badan.. lenguh2.. kebas2.. niat aku nak tolong mak aku ni.. semoga dengan ostematrix takdelah dia sakit2 badan lagi.. insyaAllah..

and aku selalu pantau dia makan tak ostematrix yang aku bagi ni.. sekali sekala aku tengok dalam botol tu, berkurang ke tak.. haha.. tapi alhamdulillah.. mak mertua aku ni tak pernah lagila skip 2 biji ostematrix sebelum tidur.. :)

and guess what, memang sepanjang dia consume ostematrix ni baru sekali je aku dengar dia mengadu sakit badan.. itupun sebab petang tu dia pergi menebas.. selain tu memang takda.. alhamdulillah.. bila suami aku tanya macam mana makan ostematrix ni, dia kata ok.. badan segar.. bangun pagi segar je badan.. dah takde kebas2 dah.. alhamdulillah.. :)

insyaAllah.. kalau ada rezeki, lepas ostematrix habis, aku nak bagi mak mertua aku tu supplement lain pulak.. tapi seharusnya dari Shaklee.. sebab Shaklee ni kan the best.. natural pulak tu.. :)

mungkin nak bagi dia try vitalea pulak.. multivitamin pertama di dunia.. yang terbaik di malaysia.. and kalau ada rezeki lebih, insyaAllah.. one day nak bagi vivix.. insyaAllah.. aminnn..

korang yang masih belum ada idea nak bagi hadiah apa pada mak mertua ke.. bapak mertua ke.. mak dan ayah sendiri ke.. suami ke.. boleh lah cuba ostematrix.. takpun apa2 supplement lain yang bersesuaian dengan kondisi mereka.. pm je aku.. insyaAllah.. aku boleh tolong..



p/s aku pon ada paw ostematrix mak mertua aku ni tau.. haha.. siang tu aku pergi jungle trekking.. badan dah lama tak bersukan, habis sakit2 kaki aku.. nak tidur pon tak selesa.. senyap2 aku pergi ambik ostematrix dan telan 4 biji.. pagi tu bangun dah hilang dah lenguh sakit semua.. hehe

sapa yang malas nak carik balik pasal entry aku tentang hadiah untuk ibu mertuaku tu, nahhh aku mudahkan kerja korang.. klik je hokey..
hadiah terbaik buat ibu mertua




ingin mendapatkan supplement yang sesuai dengan anda dan keluarga?
hubungi saya untuk:


FREE CONSULTATION
BEST PRICE..BEST PRICE..BEST PRICE
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE


Musalmah Nasardin
SID 1105503
013-3444633 / 013-6554633
musalmahn@gmail.com





No comments:

Post a Comment