Monday 27 January 2014

Anak lebih manja dengan mama atau papa??

Anak korang lebih manja dengan siapa? Dengan maknye atau ayahnya?? Biasa org ckp kalau anak pompuan akan lebih manja dengan ayah dan sebaliknya..

Hana??? Surprisingly hana lebih manja ngan mamanya ni.. memula aku ingat hana mungkin akan lebih manja dgn papanya.. sbb papanya yg banyak melayan hana main.. kalau ngan aku lebih kepada baca buku.. nyanyi2.. tapi kalau ngan papanye, main kejar2.. nyorok2.. sampai tersedu-sedu budak tu ketawa.. haha.. sbb tu aku ingat hana mungkin akan lebih manja dgn papanya..

Ternyata jangkaanku salah.. hana lebih manja dgn aku.. which I likeeee.. :-) pantang aku tinggal sekejap mulalah dia mamamamamama.. berbunga-bunga aku dengar hana sebut camtu..

Yep. Hana dah pandai sebut mama.. tapi panjanglah.. mamamamamama.. hehe.. tapi xtaula kalau die betul2 maksudkan 'mama' atau die sekadar bubbling. . Tapi aku rasa memang panggil mama dia ni.. ehee :-)
Papa?? Not yet.. bersabar ye papa.. :-)

ni dia anak manja mama tu.. peace... :)

No comments:

Post a Comment