Sunday 7 September 2014

tips melegakan batuk anak

alhamdulillah, setakat ini hana tak pernah lagi batuk dengan teruk.. batuk berkahak pon tak pernah.. alhamdulillah..

tapi baru-baru di group secret mommy shahab ada berbincang mengenai kesihatan anak-anak.. salah satunya bab batuk.. ada antara kami yang share pengalaman anak dia selalu batuk.. kalau batuk memang anak tu tak boleh nak tidur.. dengan mak dan ayahnya sekali tak boleh tidur.. iyelah, anak tak sihat kan? manalah mak ayah ni boleh tidur dengan tenang.. dengan melayan anak yang merengek tak sihat tu lagi.. 

tapi alhamdulillah.. dia dah temui tips untuk melegakan batuk anaknya.. dan dia sharekan tips tersebut dengan kami.. :)




alhamdulillah.. dengan sebiji omega guard sahaja dapat melegakan batuk dan kahak anak-anak kita.. dapat tengok anak dapat tidur dengan lena adalah salah satu bentuk kebahagian yang tidak ternilai bagi kita para ibu dan bapa.. :)

and omega guard ni bukan sahaja boleh melegakan batuk dan kahak anak-anak kita, tetapi ia juga bagus untuk perkembangan otak.. bagi anak-anak yang sedang membesar dan belajar, omega guard dengan minyak ikan berkualiti adalah supplement paling sesuai untuk mereka.. apalah salahnya melabur sedikit untuk kesihatan dan kecerdasan anak-anak kita kan?




omega guard juga terbukti dapat membantu mengurangkan masalah asthma..

semoga anak-anak kita diberikan kesihatan yang baik dan berpanjangan serta dapat membesar dengan  sihat dan cergas.. :)





hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi lanjut mengenai supplement yang sesuai untuk anda seisi keluarga..


Musalmah Nasardin
SID 1105503
013-3444633 / 013-6554633
musalmahn@gmail.com
fb page : Kedai Ubat Anda

No comments:

Post a Comment