Tuesday 24 April 2012

E Day Review :: make up

"hhaahhhh!!???"
inilah perkataan pertama yang terkeluar dari mulut saya sebaik sahaja memandang cermin sejurus selepas selesai mekap. nada tu bukan nada yg positif ye kwn2.. tp nada yg negatif.. huhu.. maybe sbb sgt terkezutt melihat perubahan pada muka sendri..
saya ni bukanlah seorang yg bermekap so paham2 jela bile kite tengok muke kite dimekapkan..  h0h0ho..horlicks!


masa proses mekap 2, sy berada dalam posisi baring.. so memg x nmpak ckit pon la.. pe yang saya bayangkan adalah mekap yang simple je.. tu yang terkejut beruk  sangat bile tengok cermin 2.. hehuhehu


haha cian kt kak azie (tuang mekap saya) sbb mase mula2 2 memang nmpak saya x suke ngan muke sendiri.. hehe tp saya cube cover balik.. x berminat pon nk riak muke cam2, tp xleh nk kawal.. hehe tapi bile da pakai tudung nmpk okla walaupun still rase mekap sy over! sampai xde keyakinan nk berhadapan dengan tetamu.. over kan saya?? :P


and bile da lame2, rase cantik plak.. hehe perasan!! ramai yg puji kate cantik.. mata lak syik melirik ke arah cermin je.. haha almaklumlah.. first time mekap.. :)) masa ni confident pon da tinggi.. haha ngada2 x?? dlm gambar pon nmpk cantik.. suke3!!! :)


jadi moral of the story setelah panjang lebar membebel serahkan pada yang pakar sbb mereka tahu apa yang mereka lakukan. kita mungkin boleh bagitahu camne yang kite nak then tadah je muke.. hehe


tengok mata i.. over kn? 


bersama bakal ibu mertuaku.. :)
time ni da serasi ngan mekap da..
chewahh! 







No comments:

Post a Comment